امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امیرحسین

محرم

1391/8/26 19:46
نویسنده : مامان و بابا
710 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه اول محرم 1391

و بالاخره آمد. آن محرمی که هر سال خدا خدا میکنیم نیاید. انگار می کنی دوباره به هزار و سیصد و خرده ای سال قبل رفته ایم و دوبار لشکر عمر سعد دارد از کوفه به کربلا می رود. ار بچگی هایم همین طور بوده ام. فکر می کردم الان از کوفه دارد فوج فوج  لشکر گسیل کربلا می شود و امام حسین نیز با گروه قلیلش به کربلا می رسد. هر چه به آخر دهه نزدیک میشویم نفس دلم تنگ تر می شود. باز هم به خودم میگویم نه انشالله مردم کوفه سر عقل می آیند. نه، انشالله عمر سعد دینش را به جوی ری نمی فروشد. نه، انشالله حرام خوران کوفه از ندای امام بیدار میشوند. از بچگی دوست نداشتم ظهر عاشورا شود و مدام میگفتم شاید امسال امام شهید نشود! خوب شاید از روی کودکی بوده و هنوز هم هست. شاید خاصیت شیعه بودن همین است. شاید نه، انشالله هایمان را برای عمر سعد خودمان باید بگوییم. نه، انشالله عمرسعد درونمان به مقابله با امام زمانش نمی رود. نه، انشالله حرام خوران این بار حرام نمی خورند. و انشالله امروز تمام نشود و امام زمانمان غایب باشد. اخرهم از همان کودکیم انشالله های کودکانه ام محقق نمی شد، عمر سعد دنیایش را می فروخت و نه تنها امام را شهید نمی کرد بلکه از آنچه ماموریتش بود فراتر رفته شیرخوار امام را از تیغ می گذراند، خیمه هایش را هتک حرمت نموده و نهایتا بر اجساد امام و یاران نماز نخوانده رهایشان میکند! باز هم کوتاه نمی اید، اسب هم بر بدنشان می تازاند. این خاصیت شیطان است. اگر دست در دستش دهی تورا می کشاندت به جایی که عمرا فکرش را نمی کرد. حالا همچنان از همان بچگی من عمر سعد نفسم دینم را به راحتی می فروشد، دنیا مرا با خیانتهایش گول میزند و باز من میشوم همان کسی  که بر حسین زمانم سد ظهور می کنم... خدا رحمت کند استاد همه ما شهید مطهری را فریادش در گوشمان است" آقا شمر 1400 سال پیش مرد! شمر و یزید امروزت را بشناس" کاش شناخته بودم... شاید من نیز شمر شده ام و فکر میکنم در لشکر عاشورایم.

والعاقبت للمتقین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
26 آبان 91 19:51
الهم عجل لولیک الحجت ابن الحسن ...
التماس دعا
کاش اما حسین از داشتن عذاداری مثل من ناراحت نشه..
کاش امیر عباس از داشتن مامانی مثل من شرمنده نشه ..
کاش خدا امسال اجابت کنه دعاهام و


از درسهای عاشورایی تسلیم امر خدا بودنه. بدون شکوه...
طلب خیر کن...توکل به خدا. مطوئن باش بهترینها را برات در نظر گرفته.
مامانی
26 آبان 91 21:55
التماس دعا
پدر بزرگ
26 آبان 91 22:12
فرزندم کل یوم عاشورا و کل ارض کربلاست ندای هل من ناصر امام شهیدمان به نسلهاست به تاریخ است به انسانهاست پس کربلا نمام نشده عاشورا تمام نشده شیپور پایان جنگ نواخته نشده عزیزم مگر پرچم سرخ قبه امام را در احتزاز نمی بینی فرزندم شمر و شمریان امروز نه تنها برای قتل امام که برای بر گرفنن ریشه اسلام و کشتن تمام مستضعفین عالم شمشیر از رو بسته اند امروز هم مانند ان سالها همه کفر و شرک و نفاق و الحاد چون جنگ احزاب و کربلا تشنه نوشیدن خون مظلومند اما ما را چه باک که خالق یکتا ما را ورارث نهایی زمین قرار داده و او لا تخلف المیعاد است
پدر بزرگ
26 آبان 91 22:17
شهادت حسین (ع شهادت حسین (ع) اتشی در قلوب مومنین است که تا قیامت سردی انرا درک نخواهد کرد و ما خدا را شاکریم که این اتش را در جای جای وجودمان احساس میکنیم و از وجود لا یزالش میخواهیم ما را با این اتش دل زنده بدارد و بمیراند و محشور گرداند امین
یه مامان
26 آبان 91 22:50
ممنون پدر امیر حسین مطالبتون بر خاسته از دل بود التماس دعا
مامان تسنیم سادات
27 آبان 91 11:17
چقدر عجیب .... دعای هر سال من هم همین است ..... امسال نکشند امامم را .... امسال نکشید علی اصغرم را .... حرمله امسال به شیر خوار شش ماهه تیر نزن .... امسال به اسیری نبرید عمه ام را ..... بر سر نیزه نکنید قرص قمرم را ... کاش امسال رقیه جانم سیلی نخورد .... گوشواره دختران رسول الله به یغما نرود .... ای وای ......
علامه کوچولو
28 آبان 91 15:08
قال الحسین (علیه السلام):اِنَّ النّاسَ عبیدُالدُّنیا وَالدّینُ لَعقٌ عَلی اَلسِنَتِهِم یَحوطونَه ما دَرَّت مَعایِشُهُم فَاِذا مُحِّصوا بِالبَلاءِ قَلَّ الدَّیَّانونِ مردم بندگان دنیا هستند و دین چون آب دهانیست که بر روی زبانهای آنان جاریست و تا جائیکه معیشت های آنان فراوان است متعهد و حافظ دین هستند اما زمانیکه به بلایا و مشکلات آزمایش شوند دینداران حقیقی به شماره اندک شوند
زهرا
28 آبان 91 17:00
همیشه میترسم از اینکه در لشکر امام نباشم و فکر کنم که هستم

مامان:آره منم همینطور
مامان اميرحسين
28 آبان 91 22:33
سلام بازم مثل هميشه از خوندن نوشته هاتون لذت بردم عزاداريهاتون قبول التماس دعا انشا الله از ياران واقعي حضرتش باشيم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد