امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امیرحسین

همچی آرومه!

1391/7/23 21:50
نویسنده : مامان و بابا
729 بازدید
اشتراک گذاری

امیرحسین خواب است. مامان دارد قران حفظ می کند. من هم دارم درسهایی که 4شنبه باید بدهم را مطالعه می کنم. از موقعی که امیرحسین به دنیا آمده این اولین باری است که همه به کار خودشان مشغولند...

 

------------

جدیدا یک کاری یاد گرفتی. صبحها بعد از نماز با مامان میایی تو تخت ما می خوابی! هر چه بهت می گویم بچه برو تو تخت خودت زل می زنی تو چشمام. دلم شور می زنه تو کنارمی. واسه همین خوابم نمی بره. برعکس من مامان. بعد تو هم با مامان میخوابی و من هم با چشم های خواب آلود میرم سر کار.

چه احساس فتحی تو چشمات هست پسلی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زینب السادات(مامان تسنیم)
24 مهر 91 0:17
لباس آستین کوتاه کمش نیست؟؟سرما نخوره گل پسرمون
مامانی
24 مهر 91 0:43
ای جانممممممممممممم
ما (من و گاهی بابا)
25 مهر 91 17:41
چه خوشگله این لپای قرمز ماشاالله خوب میخوابه ، نکنه قرص خوابش می دین ؟
مامان اهورا
25 مهر 91 18:14
وااای عزیزدل من چقد تغییر کردی ماشاا... چندروزی نبودم بهت سر نزدم اما الان که دیدمت کلی ذوق کردم پسرکوچولوی من جون دلم چقد ناز نگاه میکنی تو خیلی خیلی دوستت دارم مامانی و بابایی یه اسفند حسابی سر نی نیمون دود کنید یادتون نره راستی بابایی مواظب باشید وقتی میخوابونیدش رو تخت خودتون ما تجربه کردیم خیلی خطرناکه
مادری از طرف امیر حسین
26 مهر 91 21:43
سلام به همه خاله جونیای ملهبون با نی نی های نازشون یه وخ فک نکنین من همیشه ارومما شیر بخام گر یه . دلم درد بدیره گر یه .جام خیس باشه گر یه. بغل بخام نق.حوصلم سر بره نق. این وسط مسطا اگه بذارن یه چرت کوچولوام میزنم این گلام تقدیم شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد